Викия

Вікі Довідка

Головна

289статей у
цій вікі
Обговорення0

  • Marcus Tiberius

    Новини від інженерів Вікія у щотижневому блозі.

    Виправлені помилки:

    • Виправлена помилка, через яку зняття з себе прав працювало невірно і залишала на користувачеві зняті права.
    • Виправлена помилка, коли користувач отримував велику кількість повідомлень на email о редагуваннях сторінок, які він відстежу…
    Читати далі >
  • Marcus Tiberius

    Виправлені помилки:

    • Виправлено недолік, який минулого тижня викликав помилки при створенні підсторінки шаблону.
    • Виправлена помилка, яка приводила до того, що електронні листи-сповіщення вказували неправильні посилання при новому повідомленні в темі.

    Інші …

    Читати далі >
  • Marcus Tiberius

    Виправлені помилки:

    • Виправлена помилка, коли деякі сторінки завантажувалися без CSS, зазначеного на проекті.
    • Виправлена помилка, коли посилання на «Управління групами користувача» не відображалася серед посилань на сторінці внеску користувача.
    • Виправлен…
    Читати далі >
  • Marcus Tiberius

    Виправлені помилки:

    • Виправлена помилка, яка призводила до появи помилкової та/або застарілої інформації на сторінці Спеціальна:ListUsers. Чистка ще триває, але на більшості вікі-проектах все повинно прийти у норму.
    • Виправлена помилка, коли Голосування …
    Читати далі >

  • Marcus Tiberius

    Доброго дня, шановні користувачі порталу, у вересні цього року відбудеться перший міжнародний з'їзд адміністраторів Вікія у Сан-Франциско.

    Що таке Community Connect?

    Community Connect - це зустріч адміністраторів великих і маленьких вікі один з одним, а також з працівниками Вікія, які займаються розв…

    Читати далі >
  • Wildream

    Вітаю, користувачі україномовного порталу Вікія.

    За останні кілька місяців на україномовному порталі Вікія відбулись деякі позитивні зміни - спочатку на порталі з'явилась централізована Довідка українською, а потім - і така очікувана користувачами офіційна центральна вікі. На жаль, великих зрушень в…

    Читати далі >

  • Ликея

    Категорії

    березня 28, 2016 від Ликея

    Привіт! У цьому блозі я хочу розповісти, як створювати категорії, та ростити із них дерево.

    Категорії — це такі особливі сторінки, які можуть поєднувати всі інші сторінки. Це можуть бути статті, файли, шаблони, профілі користувачів, і навіть сторінки обговорення! За рахунок цього, із категорій можна…

    Читати далі >
  • Чумацький Шлях

    Привіт усім користувачам україномовного порталу вікія, гостям та просто добрим людям!

    Нижче наведений переклад блогу співробітника вікія Mira Laime, з оригінальним текстом англійською ви можете ознайомитись ось тут - How to Deal With a Bad Bureaucrat.

    Ми дали багато порад в минулому, як боротися з тр…

    Читати далі >
  • Usik64
    Зіткнувся з багом на вікі http://uk.callofduty.wikia.com/. Якщо файл був завантажений в вікі раніше, а потім звернутися до форми вставки файлів в статтю, система видає повідомлення про помилку, що файл ймовірно порожній. Таким чином, подальше завантаження файлу зависає. Цей файл доводиться пропис… Читати далі >
  • Astronomus

    Привіт усім украноїмовним користувачам, гостям та просто добрим людям! Уся україномовна спільнота дуже рада появі центральної україномовної wiki Вікі Спільноти та пройшло вже 2 місяці а досі невирішені деякі проблеми нашого порталу, то ж підсумуєм наявні проблеми:

    1) Перша і найголовніша проблема - це…

    Читати далі >

З чого почати.png
Створити вікі.png
Тестова вікі.png
Управління товариством.png
Оформлення вікі.png
Додаткова інформація.png
Для мобільних.png
Форум.png

0

Вікі Спільноти

Приєднатися>

Активність на Форумі

Випадкова вікі